#12+ Success Stories
Samen groeien. Enkele verhalen van tevreden klanten.
#1 VOKA Antwerpen-Waasland/Mechelen
100 medewerkers & leden geboost (2017-2023)
Masterclass LinkedIn opleidingstraject voor VOKA-leden & netwerk
Dit LinkedIn-opleidingstraject i.s.m. Voka Antwerpen steunt op de drie pijlers van het Linked-INC-model: identiteit, netwerk & content. Door de hands-on benadering hebben we tijdens 3 namiddagen met telkens 16 ondernemers de LinkedIn theorie meteen omgezet in de praktijk. Ondertussen anno 2022: 4 Incompany trainingen, 4 Masterclass edities, 5 Bryo Power Sessions, 2 PLATO Power Sessions.
Nathalie De Schepper – Voka:
“Wat Erendiz anders maakt dan gelijkaardige trainers is dat hij met zoveel enthousiasme en overgave mensen echt iets wil bijleren. Hij past zijn content aan aan de doelgroep, werkt met cases, geeft praktische tips die je meteen kan toepassen en zorgt voor veel interactie. Twijfel je om Erendiz in te huren? Gewoon doen en hij zal je vanaf de eerste minuut omver blazen.”
#2 Haug Chemie Benelux (2017-2021)
– Sales: 25% meer omzet dankzij LinkedIn
Personal coaching traject:
Boost your brand with LinkedIn
Hoe Peter Heymans zijn omzet met 25% verhoogde dankzij LinkedIn.
Filiaalleider van Haug Chemie Benelux Peter Heymans ging deze uitdaging aan en begon met zijn LinkedIn avontuur in 2017, als één van mijn eerste klanten. Zijn bedrijf helpt bedrijven om het oppervlaktebehandelingsproces naar een hoger niveau te tillen.
Peter Heymans – Haug Chemie:
“Wat Erendiz anders maakt dan gelijkaardige trainers is dat hij met zoveel enthousiasme en overgave mensen echt iets wil bijleren. Hij past zijn content aan aan de doelgroep, werkt met cases, geeft praktische tips die je meteen kan toepassen en zorgt voor veel interactie.“
#3 Itzu Limburg & Antwerp (2019-)
– HR Firm: Recruitment/MarComm/Sales
Incompany training & consultancy:
Boost your brand & Social Selling with LinkedIn
ITZU [It’s you] is een cluster van sterke partners in people business. Van uitzendarbeid tot werving en selectie, van poets- tot thuishulp, van loopbaanbegeleiding tot outplacement. Management, HR, finance, sales & marcomm: een deepdive over verschillende units heen. LinkedIn dient een onderdeel te worden van de dagelijkse marketing-, werving- en salesactiviteiten.
Eén van de dingen die je best kan doen, voordat je je content gaat afvuren op de wereld, is ook gericht investeren in je belangrijkste ambassadeurs: de eigen medewerkers.
Samen met de vrolijke bende van Itzu hebben we alvast 3 LinkedIn In-company trainingsessies en georganiseerd en een lopende consultancy samenwerking met HR & MARCOMM om daar samen te blijven groeien.
Doel
- Uniforme Brand Awareness Itzu
- Klantenbinding
- Brand Ambassadeurschap
- Social selling & Social recruitment
- Thought Leadership: tonen van Itzu expertise online
Resultaat LinkedIn & MarComm strategie:
- Meer verkeer naar de LinkedIn company page + volgers: x3
- Meer verkeer naar de persoonlijke profielen ambassadeurs: x3
- Meer verkeer naar de website (x2)
- Meer bereik met de posts (x5)
- Groei brand ambassadorship Itzu: 50% LinkedIn-activiteit medewerkers
- Winnaar Voka PR Award 2021 🏆
- Finalist Belgian Marketing Awards 🏆
Aan het woord
Karolien Vanstraelen – Managing Partner Itzu Training vertelt:
“Een écht LinkedIn Butterfly effect @ ITZU. Erendiz gaf ons interessante & onderbouwde Linkedin inzichten in combinatie met hands-on tips & tricks, met hands-on kapstokken voor een strategisch brand ambassadorship en futureproof marketingstrategie.
Op basis van zijn gerichte voorbereiding en LinkedIn Guideline werkten we stap voor stap aan een social selling strategie & sterkere Itzu brand op LinkedIn en social, wat al op korte termijn resulteerde in meer bereik, leads & een sterkere klantenbinding. Zijn passie en gedrevenheid voor het vak vertaalt hij naar enthousiaste en leerrijke workshops. Samen met het MarComm team blijven ze ijveren om te excelleren, met reeds 2 nominaties voor awards”